Klachten

Wij willen onze klanten graag een optimale service verlenen. Daarom vinden wij het ook belangrijk van u te horen als u vragen, opmerkingen en/of klachten heeft over de door u gekochte producten, of de afgeleverde service. Om het ongemak te beperken, vragen wij u dit zo snel mogelijk aan ons bekend te maken, zodat wij kunnen werken aan een oplossing. Dit kunt u doen tot twee maanden na de ontdekking. Dit geldt ook als het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

Het stellen van een vraag, of het melden van een opmerking en/of klacht, kunt u doen door bijvoorbeeld het contactformulier op deze website in te vullen. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen met QuicklinQ via 0297-778308 (lokaal tarief).

Als u een klacht bij ons indient, zal deze binnen enkele dagen beantwoord worden, en uiterlijk binnen 14 dagen komen wij met een oplossing. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.